Ready to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Jansen - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Jansen - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,
Het is bijna zover.
Aankomende maandag vertrek ik dan eindelijk naar Tanzania. De tas is
( bijna) gepakt en ik ben zo goed als klaar om te vertrekken: mijn inreisvisa is geregeld en ik heb alle inentingen gehad.
Wanneer ik dinsdagochtend aankom in Dar es Salaam word ik, als het goed is, opgehaald door een “kennis”van het project. Deze meneer zal mij helpen met het regelen van mijn verblijfsvisum. Dat verblijfsvisum heb ik nodig omdat ik langer dan 3 maanden in Tanzania blijf en daar stage wil lopen. De afgelopen weken ben ik achter de benodigde papieren aangegaan en ik hoop van harte dat ik nu alle papieren verzameld heb die nodig zijn, zodat ik dinsdag, zonder al te veel rompslomp en binnen mum van tijd, mijn visa kan krijgen.
Ik wil namelijk graag “snel” doorreizen naar Mwanza, de stad waar ik de komende 6 maanden zal wonen. Maar of dat allemaal zo gemakkelijk zal gaan….., dat is nog even afwachten.

Ik weet niet wanneer ik weer toegang heb tot het internet, maar zal, zodra ik internetacces heb, jullie op de hoogte houden van mijn werkzaamheden in Mwanza.
Kwaheri,
Rebecca

  • 13 Oktober 2007 - 09:51

    Henny Verhoeven:

    Lieve Rebecca,
    Bedankt voor je bericht. Ik wens je alle goeds in Tanzania. Ik ga vanmiddag naar mijn overbuurnmeisje voor een verlaat examenfeestje voor haar slagen van fysiotherapie. Zij vertrekt volgende week naar Zambia om in een kindertehuis te gaan werken voor drie maanden. Ik heb nog nieuws ben deze week voor zes betaalde uren aangenomen op Het Zorgplatvorm om gezinsanamneses te maken voor (40) scholen in de regio die is aangesloten bij Het Palet in Arnhem Noord. Is de standplaats van het zorgteam. Een SBO=speciaal onderwijs school vanwaar de coordinatie geregeld wordt. Ga ik naast mijn stage geimplementeerd erbij doen. Is een baantje via het regio-overleg verkregen.Een leuk opstartje zullen we maar zeggen. Jij alle succes, goede belevingen en een hele fijne reis alvast.Het ga je goed, hoor van je Liefs Henny Verhoeven, schoolmaatschappelijk werker ABS?De Radar. (oud) collega

  • 13 Oktober 2007 - 10:28

    Ruth:

    hey rebs,

    ik ga je natuurlijk nog naar schiphol brengen maar ik wens je alvast heel veel plezier en succes. Heel veel kroelen en heel veel liefs
    Ruth

  • 13 Oktober 2007 - 16:26

    Ils:

    Hey Rebecca!! wat spannend; je gaat bijna! Meis, ik wens je heel veel mooie ervaringen, plezier en geluk toe. Ik twijfel er niet aan dat de kids je daar met alle liefde ontvangen;) en dat jij ze dit ook kan geven..lijkt me leuk om via hier je verhalen te volgen en misschien ook contact te hebben via de hu-mail. O en nog onwijs bedankt voor je mooie kaartje; staat jouw adres op workspace? o en weet niet of je t al gebruikt, maar er is een programmaatje waar je foto's kan verkleinen, dit scheelt enorm veel tijd met het op-internet-zetten..Moet je effe snuffen op google....;) Groetjes uit India en tot weerzien!!

  • 14 Oktober 2007 - 18:46

    Rashmi:

    Hoi Hoi,

    Ik wens je heel veel plezier en succes in Tanzania!! Ik ben benieuwd naar al je verhalen!!

    Goede reis ;)

    Groetjes Rashmi

  • 15 Oktober 2007 - 11:30

    Guido De Wijs:

    Hallo Rebecca,
    Helaas heb ik je niet meer gezien op CT en afscheid van je kunnen nemen en je een hart onder riem kunnen steken. Het ga je goed daar. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat het is gelukt met je verblijfsvisum met die "kennis". Moet daar smeergeld tegenaan dan? Ik hoop dat je gauw door kunt reizen naar Mwanza. Heel veel succes met je werkzaamheden en ik ga je graag volgen via deze site als studieloopbaanbegeleider.

    Hartelijke groetjes,

    Guido de Wijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 46269

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

On the road again

28 Juni 2011 - 02 December 2011

Central America, here I come

15 Oktober 2007 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: