De beloofde foto's - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Rebecca Jansen - WaarBenJij.nu De beloofde foto's - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Rebecca Jansen - WaarBenJij.nu

De beloofde foto's

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

10 December 2007 | Tanzania, Mwanza

De foto's van de voetbalwedstrijd zet ik er nu gedeeltelijk op.
Ik beloof het steeds, maar vaak kom ik tijd te kort om dat te doen. Afgelopen zaterdag weer heerlijk gewerkt met de Back Home Huis kinderen ( Rama, Issa, Baraka en Magoma) We hebben geschilderd en dat was erg leuk. Langer verhaal en meer foto's volgen ongetwijfeld, alleen weet ik nog niet wanneer

  • 10 December 2007 - 14:57

    Naomi:

    Hoi Lieve Zus,

    Harstikke bedankt voor je leuke foto's! Een fijne manier om een indruk te krijgen van waar je bent en wie daar nog meer zijn.
    En is dat je Jurk? Past hij nu wel?

    Lieve Zus, love you loads en ik mis je. Knuffel, Naomi

  • 10 December 2007 - 19:58

    Henny:

    hoi lieve Rebecca, fijn om door beelden een indruk te krijgen van de kinderen waar je mee 'werkt' en de activiteiten die gaande zijn. Die stapels geld (nog viezer dan wc papier) blijven er erg indrukwekkend uitzien..!
    Jij ziet er overigens goed uit! Is dat je lokaal genaaide jurk? Leuke print, leuke oorbellen! Tot mailens, succes en lieve groet Henny

  • 10 December 2007 - 20:44

    Saraï:

    Lieve Rebecca,
    'k krijg zin om metee naar je toe te vliegen in Tanzania. Leuke foto's en eik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Ik mis je en kijk uit naar April.

    Liefs en knuffel Saraï

  • 11 December 2007 - 04:42

    Maria:

    Lekkere jochies, enkele mooie opnames. Maar soms zijn ze moeilijk te fotograferen! Af en toe inflitsen, ook overdag, wil wel eens helpen....

  • 11 December 2007 - 10:00

    Jannie:

    We hebben genoten van je foto''s
    Die bakjes met wit spul,is dat rijst? Het lijkt me dat je het naar je zin hebt.Morgen ga ik naar je moeder om wat lappen te halen,ik heb een kraampje op de kerstmarkt bij mijn moeder in het verpleeghuis.De opbrengst is voor jullie project.Tot zover nu.Vele groeten oedoe.Jannie.

  • 11 December 2007 - 15:32

    Laura:

    Mooooooie foto's!

    lfs laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 46348

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

On the road again

28 Juni 2011 - 02 December 2011

Central America, here I come

15 Oktober 2007 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: